Terminen nærmer sig

En uge til termin.
Jeg kan føde i nat eller om 3 uger.
Uvisheden er underlig faktor, som man bare må leve med.
Uvisheden om hvornår det bliver og om hvor slemt det bliver.
Jeg har haft meget travlt med opgaver igennem de sidste 1½ måned, og jeg har ikke haft så meget tid til at forberede mig på den kommende begivenhed. Og det er lidt underligt, for det har jeg jo gjort de andre 3 gange.


I den sidste uge jeg har brugt tid på, at finde ting frem, vaske tøj, og forberede mig lidt mentalt.
Jeg tror at det følges ad. Når man ”redebygger”, så sker der også en masse ting metalt.
Og jeg er nok lidt bagud med det hele.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad der gemmer sig inde i min mave, og til at holde min baby.
Og jeg glæ
der mig til at dele oplevelsen med resten af familien.

Ungerne glæder
sig rigtig meget. De har efterhånden ventet længe nu.

3 uger før terminsdatoen

0 Comments:

Post a Comment