Der jules


Jeg syntes aldrig at jeg når det gerne vil, men et eller andet sted, skal jeg vel bare være glad for det jeg faktisk når.

Vi har både nået at juleklippe, bage småkager to gange, hente juletræ, klælke, hygge os og meget andet, her igennem december.

Alle gaverne, på nær fire, er købt og bestilt på nettet.
Det var egentlig mest som et forsøg, og de sidste fire, var fordi jeg var lidt sent på den.
Alt i alt har det været helt ok at gøre det på denne måde.
Nogle af gaverne kom fra England, et par enkle fra Tyskland og resten fra DK.
Selvfølgelig er der brugt på penge på porto, men man sparer også på nogle af tingene man køber på nettet. Jeg ved ikke om der er en egentlig besparelse på tiden man bruger. Men fordelen har helt sikkert været at man har kunne sidde og kikke på det, når man havde tid.
Der er også noget hyggeligt i at juleshoppe – helt sikkert.
Men jeg kan ikke afvise at jeg gentager noget af juleindkøbene på nettet til næste år

Julemanden har vi set flere steder i løbet af december – han har virkelig haft travlt.
Den sidste gang vi så ham inden juleaften, hvor han også kom, var i Aalborg, hvor Luna gerne ville sidde på skødet af ham, som de andre gjorde det.
Her blev hun spurgt efter hendes navn og hvor gammel hun var. Hendes alder kunne ikke lige huske, men da han spurgte efter hvad hun så ønskede sig, svarede hun meget højlydt: ”en nutendo”.
Så vi må håbe at der er en Nitendo DS til hende under træet, det har hun godt meget højt på hendes ønskeliste, mere end noget andet.

0 Comments:

Post a Comment