Go Cards

Lige siden at ”Go Card” startede for snart 10 år siden, har jeg været en af dem der har studeret og suget kort til mig fra deres kortstativer, indeholdende en masse skønne. skøre, spændende, smukke gratis kort. Disse kortstativer er så placeret på omkring 400 caféer, samtlige Mc. Donalds restauranter og diverse kultursteder i hele landet.

Da jeg flyttede sammen med min mand, opdagede jeg at han havde en samling, der var på størrelse med min egen. Lidt morsomt ;)

For et par år siden, læste jeg på
Go-Card's hjemmeside at de jævnligt valgte redaktionelle postkort ud og at man var velkommen til at sende forslag ind. Så besluttede jeg mig for at prøve det af. Jeg havde flere idéer til hvad jeg kunne sende ind, og jeg fik lavet et par bud på nogle kort, men jeg fik desværre ikke gjort så meget ved sagen.
Indtil jeg blev inspireret af Katrine Lykke, da hun fortalte at hun lige havde fået udgivet hendes det første.
Tak Kitkat! :)

Så jeg sendte 6 foreslag ind, og få dage efter fik jeg svar på at de gerne ville bruge de 4 af dem.
Jeg blev simpelthen så stolt og glad. Det var en rigtig rar besked at få.
Det er en morsom måde at se sine egne streger og idéer.

Planen er at man på sigt kan se alle kortene og flere af mine grafiske ting, se på www.silva-art.dk
Men foreløbig, ses de 2 første kort ses her nedenunder.




Kort nr. 1 / "Hurra Hurra"


Kort nr. 2 - "tillykke ven"


0 Comments:

Post a Comment