Lydbøger og vasketøj



Det meste af min "Store bededag", er gået med at ordne vores vasketøj, og rydde op i ungernes skabe.
Jeg bruger ugentlig ret meget tid på vasketøj. Det er absolut ikke min yngling beskæftigelse, men det er svært at komme udenom. Til at forsøde de der knapt så spændende huslige opgaver, har jeg fundet på at lytte til lydbøger. Hvis bogen er rigtig god, bliver man nemt suget lidt væk fra det man er i gang med, og ind i bogens univers.

Ungernes skabe trængte virkelig til en grov sortering og oprydning. Det tager tid at komme igennem alle tre. Det er helt utroligt som de vokser ud af deres tøj, det er lidt svært at forstå……

En anden ting som jeg slet ikke kan forstå er, det tilbagevenden problem med de enlige strømper. Hvor bliver de dog af?
Der er jo ikke tale om 3-6 strømper der forsvinder, men en hel bunke. Engang imellem smider jeg dem alle ud, og det tydeligvis ved at være et stykke tid siden sidst. Det kan jo være at der lige dukker en makker op…..



Men sådan gik den dag altså med det, og jeg nåede lige at blive færdig med Stieg Larssons, ”Pigen der legede med ilden”. Fantastisk bog, lige som forgængeren, og måske også lidt bedre end den første.

Den slutter på sådan en måde, at man glæder sig til ny bunke med vasketøj, for at komme igang med den sidste i trilogien.

0 Comments:

Post a Comment