Kalifornia, have you gone wild?




©
Silva-art 2009


[..."Kalifornia, have you gone wild?
I'm sifting through your dark miles
Reaching out for you
In the headlight's glare
But you're way to devious
To be aware

Restles, restles
Windswept road
Take me s
omeplace
Unfold....."]

Kashmir 2005

Kashmir har været længe savnet på den danske scene. Deres sidste udspil kom i 2005 og nu er de heldigvis på vej med den sjette plade der kommer til foråret 2010.

Jeg var spændt på at opleve dem til Grøn Koncert i dag i Aalborg. Jeg frygtede lidt at de overvejende ville spille numre fra den kommende plade. Men de spillede et, og resten var en rigtig god blanding fra de fleste af deres plader. Koncerten var på ingen måde skuffende – det var fantastisk.

Drengene var i topform, og specielt Kasper Ejstrup gav den max gas.

Tim Christensen leverede som altid, en solid præstation med en rigtig god setliste.

Infernal var en smule komiske efter min mening. De fik brændt de få hits af de har lavet, skiftede tøj konstant og lavede et show der virkede alt for overdrevet til Grøn Koncert.


Under Volbeats koncert var der flere der kom op og slås, og stemning var lidt presset, i hvert fald oppe foran. Jeg syntes ikke de rykkede som jeg havde håbet på. Men lidt af min gas gik også lidt af, efter at jeg havde presset mig ud af den store mængde og langt bagud, så det kan være at jeg overså det.

LOC så rar ud på storskærmen. Vi valgte at høre ham på afstand. For at få en god plads på den modsatte scene, hvor Kashmir skulle spille efter ham.

Sys Bjerre som spillede først, nåede vi ikke. Og vi valgte at luske hjem efter et par numre med TV-2, som var de sidste.

0 Comments:

Post a Comment