I made a total elf of myself.

Jeg faldt over denne side på nettet sidste år:
www.elfyourself.com – og kom lige tanke om den igen idag. Mon den stadigvæk fandtes?
Sørme så.


This elfin' greeting brought to you by OfficeMax®.

I min glæde over gensynet, lod jeg mig rive med – og endte med at mangfoldig gøre mig selv som dansende alf, til dem som jeg pt. deler min hverdag med – med ønske om at bringe en smil frem hos andre og et ønske om en god weekend.
Til min store skuffelsehar jeg ingen respons fået tilbage. Og det kan der selvfølgelig være flere grunde til:

  1. måske har jeg bare den mest underlige og syge form for humor – siden jeg finder det SÅ underholdende, at jeg føler, at jeg MÅ dele det med andre?
  2. måske har dem som jeg sendte til ikke den form humor – og ser det som total plat og tåbeligt?

  3. eller også ønsker de bare ikke mig en god weekend?
Jeg håber at det er nr. 1 :)

Nå men, nu smider jeg linket her. Måske….og kun måske er der andre end mig der kan smile over dette festlige og ret så geniale påhit og kreation.

Døm selv her.

Og ja for resten….god weekend!

(NB - Der er lyd på!)

0 Comments:

Post a Comment