Pigs in space


I forbindelse med en snarlig temafest, med emnet Science Fiction, har jeg været i gang med at researche omkring emnet. Både med det formål at sprede lidt inspiration ud til de andre fest deltagere og selv at komme i ”rette stemning”.

Til min store begejstring har jeg endnu fundet gode sager på YouTube. Utroligt så mange underholdende ting man finder der. Et fantastisk medie, som jeg indrømmer at jeg gennem det sidste års tid har brugt en del timer med.

Og igen i dag, hvor jeg ”bare” lige skulle tjekke noget…..brugte jeg lidt for meget tid på YouTube, (krumspring for komme uden om en tiltrængt og kedelig rengøring).

Pigs in space
Jeg blev endnu engang grebet og begejstret, og ført tilbage i tiden til ca. 1983 (kan ikke helt huske hvornår The Muppet Show blev sendt på DR).
Dengang hvor man kun havde den ene kanal, og hvor man ofte kunne finde hele familien samlet, for at blive underholdt af ”The Muppet Show”. Og Underholdt blev man.

Jeg har læst man måske ville ”genoplive” The Muppet Show.
Gad vide om det ville blive en succes? Jeg tvivler meget på om det bliver helt den samme følelse, men det kunne sikkert blive morsomt. Så jeg er egentlig rimelig positivt indstillet og helt klar til The Muppet Show i ny opgave. Nu kan jeg slet ikke få intro melodien ud af hovedet.

“It's time to play the music - It's time to light the lights - t's time to meet the Muppets on the Muppet Show tonight……”

Med håb om at kunne dele lidt ud af min begejstring, smider jeg hermed et af de mange klip som jeg fandt på YouTube. Ren nostalgi.





Ja og så kalder støvsugeren vist……

2 Comments:

  1. Michael said...
    Uha... Linien har jeg godtnok brugt et par timer på at nyde sammen med min knægt.
    Den er simpelthen genial. Noget af det bedste fra Italien!
    Hyg dig med den her:
    Linien
    Christina Endelt said...
    jaaaah....det havde jeg helt glemt.
    Tak for linket ;)

Post a Comment