SEO - Hands on

I torsdags var jeg så heldig at blive inviteret med til et foredrag arrangeret af PROSA: SEO - Hands on/best practice, Part I.
Foredragsholderen var min gode ven
Henrik Hansen, som er Search Marketing-ekspert og som ejer og driver virksomheden Abilitor.



Abilitor står for: ”Test og analyse af brugervenlighed samt rådgivning om optimering af ebusiness, markedføring og kommunikation til ens målgrupper via websider, intranet og extranet.”

Som altid hyggede jeg mig i Henriks nærvær. Det var et rigtig godt og nærværende foredrag med en masse brugbar viden. Prima.
Og tak for kaffe, Henrik!



Henrik der nyder en velfortjent øl.

Henrik og jeg kender hinanden fra Multimedie Producent uddannelsen, som vi blev færdige med ved årtusinde skiftet. Uddannelsen minder meget om ”nutidens” Multimedie Designer uddannelse.
Dengang var der ikke mange tilsvarende uddannelser, og mange omkring os, syntes vel at vi var lidt besynderlige, da vi proklamerede at vi ville uddanne os til noget så tåbeligt.
Men det gjorde vi, og inden det store dot.com krak, nød vi suset i håret.

Heldigvis, og til min store glæde er vi ca. 8-10 stykker som ses og holder kontakt med hinanden.
Ja jeg blev faktisk gift med den ene af dem – ham den søde, med de smukke øjne :)

1 Comment:

  1. Katrine Lykke Ballisager said...
    øv, jeg fik ikke Henriks foredrag med her i Århus, pga. eksamens travlhed. Men ejg er sikker på at det var rigtig godt.
    Og så lige noget helt andet....det er rigtig godt vi stadig (eller igen) har kontakt, rart nok at ha nogle at spørge til råds udi multimedieopgaverne.

Post a Comment