Det er faktisk en ret god kombination.......


Ungerne har fået en trampolin som de er meget glade for.
Det er jeg faktisk også.
Det er rigtig morsomt at hoppe på den og det er en dejlig måde at få sig rørt på.
Jeg skal ikke kunne sige om det er det indre barn der spiller ind her, eller om det selve den løjerlige bevægelse der gør det attraktivt for voksne også.

I hvert fald har jeg lige erfaret at med en Ipod Shuffle bliver det lidt sjovere.
Ikke noget med at jeg ikke bryder mig om fuglenes kvidren og vinden i træerne. Det sætter man stor pris på når bor på landet som vi gør. Nææh det er for at jeg ikke høre mig selv puste. Og det indrømmer jeg blankt at jeg gør. For det er faktisk pænt hårdt at lave hoppe kunstner på sådan en tingest.




Endnu mere fantastisk bliver det når man tager sin fikse lille Ipod Shuffle i på, og tænder op for den fantastiske Matthew Bellamy, forsangeren i Muse: [".....Sing for absolution - I will be singing, And falling from your grace……."] - samt en smuk udsigt og vinden der forsøger at blæse en omkuld – ja det er sku rigtig rigtig rart………..


Muse - Sing for Absolution
Muse - Starlight

0 Comments:

Post a Comment