Beam me up Scotty!


Min hjemmelavet papmarche alien

Vi har i nogle år holdt en temafest sammen med gode venner. Og det er nu blevet til en tradition at det bliver afholdt i starten af juni hvert år.

Temaet bliver fastlagt nogle måneder i forvejen. Så har man også lidt tid til at forberede sig.
Ikke at man nødvendigvis gør det.
Jeg bruger i hvert fald tiden til at tænke lidt over om jeg kan hitte på noget skægt og tema relateret. Ofte er de tanker jeg får, umiddelbart sådan lidt overdrevet i forhold til at det helst ikke skal koste alt for meget at lave. Det er skægt at gå at arrangere og funderer lidt over hvordan og hvorledes vi kan gøre for at lave den rette tema stemning.

I år var temaet Science Fiction.
Der var faktisk flere der beklagede sig lidt over at det var vildt svært finde på noget. Og det var lidt morsomt, fordi de fleste havde fundet på noget rigtig festlig og morsomt.
Så de var alligevel kommet efter det.

Et par af vores naboer havde virkelig brugt deres fantasi og gode evner
Deres udklædning var så gennemført, fra top til tå.
De vandt også 1. og 2. præmie for bedste udklædte.



Min dygtige og smukke nabo Margrethe

Alt i alt virkede det til at alle havde en skæg og hyggelig fest.
Det havde jeg i hvert fald.
Og jeg glæder mig til næste års fest og til at vi skal hitte på hvad det skal være for et tema.



Et godt fodarbejde....

1 Comment:

  1. Katrine Lykke Ballisager said...
    åh, må man ikke se nogle flere billeder? Er vildt nysgerrig, nu hvor jeg ikke selv kunne komme.
    Hils gemalen.

Post a Comment