En god bog



Vi er i gang med at renovere huset indvendigt. Vi er i gang flere steder på samme tid og der mangler virkelig meget. Om nogle dage kan vi sætte nogle af de ting på plads, der igennem længere tid har skabt en del rod, og den nuværende meget kaotiske tilstand vil være knapt så udtalt som den er lige nu.
Det håber jeg i hvert fald.

Og som altid i det lille hjem, har vi nok at lave.
Jeg savner virkelig at kunne smide mig ned med en god bog. Jeg syntes det er svært at finde tid til det. Jeg ved godt at det lyder banalt, men hvis jeg skal læse en bog, og virkelig læse den. Så skal der helst være lidt ro omkring mig og ikke for mange ting jeg mangler at tage mig af.

Forleden var jeg på biblioteket med mine tøser, og på vejen ud fik jeg øje på en krimi på lydbånd – ja eller rettere på cd.
Selvfølgelig! Det kunne jeg jo gøre.

Og imens jeg maler vægge hører jeg lige nu ”Ulykkesfuglen” af Camilla Läckberg.
Indtil videre er det ret faktisk at male vægge imens en anden fortæller mig en historie. Og det er næsten som at læse bogen selv. Næsten.....

0 Comments:

Post a Comment