Flere hænder

Mennesker der kan gøre noget andre, uden at have en større bagtanke bag, er i mine øjne, pragtfulde mennesker.

Vi har været heldige, at have haft besøg af sådanne mennesker i dag, min mor, min bror og min svigerinde. De havde tilbudt sig selv, til at give den en skalle, her på vores adresse. Og sådan et tilbud, siger vi absolut ikke nej tak til.

Vores udvendige renovering er i grove træk ved at være færdigt for nu. Og det er ved at være et stykke tid siden at håndværkerne ”rejste” igen. Næste år skal det nypudsede murværk males.
De nye vinduer ser fantastiske ud, og specielt efter i dag, hvor Bente har pudset dem både udvendigt og indvendigt. Sikken et stort arbejde!

Vi har renoveret lidt indvendigt igennem de sidste år, specielt på ungernes værelser, men vi mangler stadigvæk en del.
For at få et større overblik over ”projekterne”, har jeg lavet et regneark. Et eller andet sted, hjalp at mig at få det ud af hovedet og nedfældet.

Flere vognmænd som leverer vin til vores butik Adelino, beklager sig over at de har svært ved at bakke ind og læsse af, fordi vores indgangsparti er for smalt. Det er det i hvert fald ikke længere, takket være min mors ihærdige trimning.

Udover det har vi fået flyttet en del jord, kørt en trailerfuld affald, sat 3 udendørs lamper op, fået malet et værelse indvendigt og meget meget mere.

Det var herligt med nogle ekstra hænder. Vi har nået en del og jeg er super taknemligt for hjælpen.


Mange tak til Jer alle tre!


0 Comments:

Post a Comment