Nytårs kort

Det slår mig lige pludselig, at jeg ikke har sendt et eneste julekort i år. Jeg plejer at være rimlig flittig til at skrive dem. Det er som regel ikke fordi jeg føler mig forpligtet til det, men fordi jeg har lyst og syntes at det er hyggeligt. Men i år har jeg altså ikke lige kommet i gang med det, måske har jeg i virkeligheden slet ikke lyst. Måske kan jeg skrive et nytårskort i stedet for?

For et stykke tid siden, kom jeg i tanke om at det kunne være skægt at lave nogle julekorts forslag til Go-Card. Nu har jeg jo lavet nogle stykker i forvejen, men ikke et eneste julekort. Men det var temmelig meget for sent at jeg kom i tanke om det, og de havde allerede planlagt alle de julekort som de skulle bruge. Men jeg fik ros for mine tidligere kort, fik at vide, at de ofte er ret populære i stativerne. Det er jeg selvfølgelig meget glad for at høre.

Jeg blev spurgt om jeg ville lave nogle nytårs kort. Og umiddelbart tænkte jeg, at det havde jeg lige ikke noget bud på, og at jeg ikke vil bruge tid på det. Men inden der var gået to dage havde jeg lavet to forslag til nytårskort og et enkelt til Valentines. Alle tre kort blev godkendt :)
I de næste to uger hænger to af mine kort i Go-Card stativerne og jeg er som altid lidt spændt på at se dem.

Og så har jeg jo to slags nyårs kort at vælge imellem, hvis jeg skulle komme i tanke om at jeg vil i gang med det.






2 Comments:

  1. Anonym said...
    Flotte som sædvanlig!!
    Anonym said...
    øvvvvvvv, vi plejer ellers at få de dlotteste og mest geniale julekort oppe fra dig. Men men dine nytårskort er nu ret flotte, jeg må vist hellere ud og se om jeg kan få fat i et par stykker

Post a Comment