Hvor bliver tiden af...



Min store, smukke, skønne og dygtige Oscar bliver i dag 7 år.
Hvor bliver tiden dog af?

Jeg syntes ikke at det er ret længe siden at han var min lille baby. Jeg kan tydeligt huske da jeg tog billedet af far og søn i sofaen, Og alligevel er der sket meget på de syv år, siden han kom til verdenen.

I dag har vi fejret ham og haft den nærmeste familie på besøg.
Vi har været på ”Opgave Jagt” og så er der selvfølgelig blevet spillet en del på Wii.
Oscar og bedstefar plejer at holde fælles fødselsdag, hvor der helt sikkert ville være gode ben på menu’en. I år skulle vi så finde på noget andet, og Oscar ville gerne have ”Kylling i Cola”.
Det har han smagt ovre hos hans gode ven, Viktor, så det måtte vi forsøge at lave.
Det blev slet ikke så ringe endda.

Viktor fylder også 7 år i dag .
Oscar og ham skal holde fødselsdagsfest for klassen imorgen.

Jeg er sikkert på at det nok skal blive rigtig god dag, og forhåbentlig med 18 trætte og glade børn til afhentning igen om eftermiddagen..


.

1 Comment:

  1. Anonym said...
    Dejlige billeder. Tillykke med ham!
    Knus, Joan

Post a Comment