Facade renovering



Byggerod – det er lidt hårdt, især når det efterhånden er over alt, inde og udenfor.
Men det bliver rigtig godt - det tror jeg på.

Vi har haft håndværkere ”boende” siden onsdag d. 30. juli – og der er blevet knoklet løs med facaderenovering på vores hus.

Vi har længe undværet vores kontor og vores soveværelse, men jeg tror snart at vi kan flytte ind igen.

Håndværkerne må have haft en fantastisk weekend, fordi de har været super effektive i dag.
Selvom at jeg har frosset lidt idag uden vinduer og døre rundt omkring, så har jeg glemt det igen, fordi jeg sidder og nyder mine nye vinduer i stuen.

Bortset fra at de hverken er fuget eller rengjorte endnu, så kan jeg med sikkerhed sige…..det ser fantastisk ud!!!

Jeg har forsøgt fange den løbende forandring af huset med mit kamera.
Hvis du har lyst kan du følge med her:


2 Comments:

  1. Anonym said...
    Hej Christina
    Hvor ser det bare vildt godt ud...glæder mig til at se det rigtigt
    Knus Ina
    Christina Endelt said...
    Det er lidt af en omvæltning - det ser så godt ud til huset, selvom at der et stykke vej endnu ;)

Post a Comment