Café tøse træf

I sidste uge var jeg på Café træf, hvor jeg mødtes med nogle vidunderlige tøser, min ”december mødregruppe”.

Vi havde alle termin i december 2003, og lærte hinanden at kende imens vi var gravide.
Oprindeligt var vi 9 gravide tøser. Nogle faldt fra hen af vejen, og igennem de sidste ca. 3-4 år har gruppen bestået at 6.

Vi laver hvert år en plan for hvornår vi skal mødes på café og hvornår vi mødes med ungerne hjemme hos hinanden. Så ligger disse dato’er fast. Men det garanterer selvfølgelig ikke at man kan deltage på alle de datoer der er fastlagte. Men sådan er det jo.

Det altid hyggeligt at ses, også selv når man har været forhindret i stykke tid. Dejligt!
Jeg glæder mig til næste træf – og håber at der ikke dukker noget op!

Vi holder vores møder på forskellige café steder i Aalborg, som vi skiftes til at bestemme. Og der er heldigvis mange gode steder at vælge imellem.
Denne gang blev det på Café Luna, som ligger centralt i Aalborg, på hjørnet af Boulevarden og Christiansgade.
Nogle år tilbage, havde jeg en lejlighed lige rundt om hjørnet af Café Luna, så derfor vil det altid være et specielt sted for mig.

Tidsmæssigt (og økonomisk), har jeg dog brugt flest timer på Café Ib René Cairo som ligger i Reberbansgade, men det er en helt anden historie :-)

På billedet nedenunder er Maria, Joan, Maj-Britt og Laila. Karina kunne desværre ikke være med.



.

1 Comment:

  1. Anonym said...
    hej Christina
    super godt billede. Tak for en rigtig hyggelig aften.
    Skal vi snart lave en vinsmagningsaften ? :-)
    Gerne en fredag eller lørdag hi hi
    Knus fra mig Laila

Post a Comment