Påskehygge



Jeg har en mindre arbejdsopgave jeg skal lave, men ud over det holder vi alle fri.
Tiden er indtil videre blevet brugt på fødselsdage, at lave påsketing, lege, hygge, rydde op og smide ud, osv. Og der er h
eldigvis er der stadigvæk flere dage tilbage.

Min mor har knoklet hårdt med at klippe alle vores pil planter.
Mange tak for hjælpen mor!!!

De afklippede pil har vi efterfølgende blandet og stukket ned i jorden, langs kanten af græsplænen, for afgrænse haven fra engen.
Idéen var er at det skal komme til falde ind i den omliggende natur, i forhold til hvad en liguster hæk eller lignende ville tage sig ud her. Jeg håber og tror ihvert fald på at det bliver en flot og naturlig ”hæk”.
Det er spændende at se hvor mange af dem får sat rødder og vokser videre. Og yderligere at se om det kan holde rådyrene ude af haven og væk fra mine, efterhånden meget hårdt ramte, frugttræer.



0 Comments:

Post a Comment