Spring ud af skabet



Som kom weekenden som jeg havde glædet mig til så længe.
Temafesten, som en tilbagevendende og stærkt vanedannende begivenhed.

Jeg syntes at en temafest giver en rigtig god undskyldning for brugt sin fantasi, og skeje en lille smule ud. Bare for en lille stund. Og det tror jeg at en vigtig ting at gøre indimellem.
Jeg glæder mig over at der er så mange af vores venner, der vil være med til at feste og klæde sig ud.

Indtil videre har vi haft følgende temaer:
  • 80’er fest
  • Himmel og helvede
  • Science Fiction

Og i år var det så ”Spring ud af skabet” fest.
Årets tema var jo et rimelig bredt emne og det var rigtig skægt at se hvad folk havde fundet på at "springe ud" som.

Jesper og jeg havde i år allierede os med en af naboens venner, som også er uddannet ”Makeupartist”. Hun er helt fantastisk dygtig. Jeg havde ikke selv været så modig, så det var rigtig skægt at hun gav den gas og lade hende forvandle os. Hun nåede at sminke 5 af os der var med til festen, og jeg håber at vi kan lokke hende til at gøre det samme næste år.
Jesper var Dracula og det var oplagt at jeg skulle være Draculas brud.

I løbet af aften havde vi forskellige aktiviteter, bl.a. blev der spillet "totalt urimligt fodbold" og Balleball.
Det var en super morsom og herlig fest. Og jeg syntes at det er dejligt at høre fra flere, at de lige som jeg, allerede glæder sig til næste års temafest.

0 Comments:

Post a Comment